Skip to main content
Primer Equip
Javi Venta s´incorpora als entrenaments amb la primera plantilla en la segona sessió de la setmana
There are no reactions yet. Be the first!

Javi Venta s'ha incorporat este matí als entrenaments quotidians amb la primera plantilla. El lateral es va exercitar en la matinal d'ahir en solitari amb el readaptador físic de l'entitat, Felix Vicente, si bé les previsions indicaven que hui es reintegraria al treball del grup. Venta ha participat amb normalitat en la segona sessió de la setmana. Igual que Sergio Ballesteros i Asier del Horno. Els defensors van descendir les seues prestacions en els entrenaments de la passada setmana, aprofitant la treva de lliga del cap de setmana, encara que la seua recuperació és absoluta. El planter ha matinat per a seguir amb l'activitat física i la preparació del partit ant la Real Societat de Sant Sebastià.

A les nou del matí estaven citats en la Ciutat Esportiva de Buñol per a sotmetre's a les pertinents i cícliques analítiques. Després de complimentar estes proves, l'equip ha compartit esmorzar en la cafeteria de les instal·lacions abans de reprendre els entrenaments diaris en el camp número u amb la mirada fixada sobre el duel que diumenge que ve l´enfrontarà a l'entitat realista en l'Estadi Ciutat de València. Ha predominat un treball eminentment físic. El col·lectiu ha superat un exigent circuit de força que complementava amb l'ús del baló i amb diferents accions sobre les porteries defeses per Munúa, Reina i Garabato. Rafa Jordá seguix al marge per un procés febril que el manté en llit. La plantilla es traslladarà demà al coliseu d'Orriols per a exercitar-se en sessió vespertina des de les 17:00 hores.