Skip to main content
Primer Equip
Javi Venta torna als entrenaments després de superar unes molèsties en els isquiotibials
There are no reactions yet. Be the first!

Javi Venta ha tornat este matí als entrenaments junt amb la resta del grup en la sessió efectuada des de les 10:30 hores en les instal·lacions de la Ciutat Esportiva de Buñol. El lateral dret no va participar en el partit que el cap de setmana va enfrontar al Levante i a Osasuna de Pamplona per unes molèsties en els isquiotibials sorgides en els últims entrenaments de la passada setmana. Venta tampoc es va exercitar en el retorn al treball en la jornada del dilluns. Barkero i Koné han représ els entrenaments en la sessió de hui dimecres 2 de novembre. L'atacant basc presentava unes molèsties en el bessó dret mentres que l'atacant eburni patia una contusió en la zona de la cuixa dreta després d'un colp virulent amb el pal de la meta defesa per Andrés en el duel del diumenge en el Reyno de Navarra. Cap va botar al terreny de joc dilluns passat. Per la seua banda, Nabil ha treballat al marge junt amb Félix Vicente, readaptador del club, per les molèsties en els isquiotibials que arrossega des dels últims dies de la setmana anterior mentres que Rafa Jordà seguix el protocol establit per a la recuperació de la lesió en el turmell dret que el manté allunyat dels terrenys de joc.