Levante UD
Joel Alcaide Huélamo guanya el concurs de felicitacions nadalenques del Llevant UD
El guanyador rebrà un lot d'entrades per a convidar tota la seua classe i es farà una fotografia amb l'onze inicial.
There are no reactions yet. Be the first!
Comunicación
Joel Alcaide Huélamo, alumne d'11 anys del col·legi Salesians Sant Antoni Abat de València (classe 6D), s'ha proclamat guanyador del concurs de felicitacions nadalenques organitzat pel Llevant UD. La seua creació es converteix en la felicitació oficial amb la qual l'entitat enviarà els seus millors desitjos durant aquestes dates tan especials.
El jove artista, nascut en 2014 a València, sumarà a més una experiència molt especial. La persona guanyadora del concurs, a més de signar la felicitació amb la qual el Llevant UD celebrarà el Nadal, rebrà un lot d'entrades per a convidar tota la seua classe a un dels partits que el primer equip masculí disputarà aquesta temporada a l'Estadi Ciutat de València.
A més, Joel podrà fer-se una fotografia amb l'onze inicial abans de l'inici de l'encontre, un record únic que podrà compartir amb el seu grup i que farà d'aquesta experiència un dia inoblidable.
Enhorabona, Joel!
Noticias relacionadas
Homenatge a Ernesto Domínguez, primer internacional de la història del Llevant UD
Levante UD
El Levante UD inaugura oficialment la nova Tenda Granota demà dijous
Levante UD
Recordem Vallejo en el centenari de la seua inauguració al novembre de 1925
Levante UD
MAXCOLCHON renova el seu compromís amb el Levante UD com a patrocinador
Levante UD