Jordà no s'ha exercitat per unes molèsties en els isquiotibials de la cama esquerra i se li practicarà una ressonància magnètica
There are no reactions yet. Be the first!
Rafa Jordà no ha participat en la primera sessió de treball de la present setmana que el planter ha desenrotllat en les instal·lacions de la Ciutat Esportiva de Buñol per unes molèsties en els isquiotibials de la seua cama esquerra. L'atacant se sotmetrà a una ressonància magnètica este migdia per a avaluar l'abast de la malaltia. Per la seua banda, Rubén no s'ha exercitat per unes molèsties digestives mentres que Carlos Aranda ha realitzat un treball específic de recuperació, junt amb Félix Vicente, readaptador de la societat de les molèsties en els isquiotibials de la cama esquerra que li van impedir estar present en el partit davant del Granada.