Skip to main content
Primer Equip
Jornada de donació de sang en el Ciutat de València
There are no reactions yet. Be the first!

Una representació de la primera plantilla del Levante UD, composta pels jugadors Pedro Vega, Iborra, Sergio Ballesteros i Molinero, va estar present esta vesprada en la Donació especial de sang que es va celebrar en la Sala de Premsa i Zona Mixta de l'Estadi Ciutat de València, en col·laboració amb el Centre de Transfusió de la Comunitat Valenciana.

Els integrants de l'esquadra llevantinista van saludar els donants i van entregar dos localitats a cada un d'ells per a presenciar l'encontre que disputarà el conjunt blaugrana enfront de la SD Huesca el dissabte a les 18:30 hores en el coliseu granota.

Així mateix, el President de la Federació de Donants de la Comunitat Valenciana, D. Manuel Martínez; el Director del Centre de Transfusió, Dr. Roberto Roig; i la Cap del Servici d'Hemodonació, Dra. Iluminada Ample, també es van personar en les instal·lacions llevantinistes per a agrair als donants la seua participació.

Recordem que tots aquells que estiguen interessats a participar en esta iniciativa solidària encara tenen temps de fer-ho. Les unitats mòbils del Centre de Transfusió de la Comunitat Valenciana estaran en l'Estadi Ciutat de València fins a les 20:30 hores de hui dijous.