Skip to main content
Primer Equip
Jornada de recuperació per als titulars després de l´edificant victòria enfront del Rayo
There are no reactions yet. Be the first!

La ressaca sol ser dolça en el futbol quan has resolt el compromís anterior conquistant el signe de la victòria. Així que la tornada del col·lectiu blaugrana al treball, esta vesprada des de les 18:00 hores, en les instal·lacions de la Ciutat Esportiva, després del brillant triomf aconseguit en el feu de Vallecas, va proporcionar infinitat de mostres de complicitat entre els components de la primera plantilla del Levante. L'entrenament va seguir els paràmetres establits; els jugadors que van participar en el xoc davant del Rayo van superar una sessió regenerativa que alguns van conjugar amb una aparició pel gimnàs. Ballesteros va iniciar el treball de recuperació amb la resta dels titulars encara que es va retirar amb antelació sobre la resta per un fort colp en el turmell rebut durant el transcurs del partit davant del Rayo Vallecano que li ha provocat una ferida produïda per l'impacte dels tacs. La resta del bloc es va emprar a fons sobre el verd baix l'atenta mirada de Juan Ignacio Martínez. El tècnic ha comptat amb la totalitat dels jugadors de la primera plantilla.