Skip to main content
Femení
José Arastey dirigirà la pròxima temporada el Levante UD Femení
There are no reactions yet. Be the first!

José Arastey s'ha vinculat oficialment este matí a l'entitat llevantinista per a dirigir la pròxima campanya al Levante UD Femení.

El nou míster arriba a la disciplina del club blaugrana després d'entrenar anteriorment a diferents conjunts de l'Escola de Futbol Base del UD Massamagrell, Vila-real CF, Torre Levante CF i Valencia CF. Així mateix, Arastey també ha estat al capdavant dels equips de Preferent del Puig i Torre Levante.

El tècnic de l'esquadra de Superlliga assegura que "està molt content amb el treball que estan realitzant les jugadores en estos primers dies de pretemporada i a més s'han mostrat molt receptives". "Tenen molt d'interés per aprendre i assumixen molt ràpidament els conceptes", comenta Arastey.

El Levante UD Femení seguirà amb els entrenaments esta vesprada de 19 a 21 h. en el Poliesportiu de Natzaret, mentres que la resta de setmana s'exercitarà en el següent horari:

Dimarts 29

De 9 a 11:30 h. i de 19 a 21 h.

Miércoles 30

De 9 a 11:30 h.

Jueves 31

De 9 a 11:30 h. i de 19 a 21 h.

Viernes 1

De 9 a 11:30 h. i de 19 a 21 h.