Skip to main content
Fútbol Base
José Gómez comença a impartir les jornades de ?Empowering CoachingTM? als entrenadors de les categories inferiors
There are no reactions yet. Be the first!

L'entrenador del Levante UD B, José Gómez, va començar ahir a la vesprada a impartir, en les instal·lacions de la Ciutat Esportiva de l'entitat llevantinista, les jornades de “Empowering CoachingTM”, un programa de formació per als entrenadors de futbol base, en qualitat d'Entrenador-Formador.

En el “Empowering CoachingTM", liderat per la Universitat de Birmingham al Regne Unit, participen altres set universitats Europees, entre elles la Universitat de València.

Este projecte està coordinat per la professora Isabel Balaguer, Catedràtica de Psicologia Social, qui, al seu torn, ha organitzat el taller amb la col·laboració del Levante UD.

En este projecte s'han desenrotllat materials educatius perquè els entrenadors de futbol base aprenguen a promoure la motivació òptima en els seus jugadors i en els seus equips.