El Levante UD i José Serrano han arribat a un acord per a la rescissió del contracte que unia el jugador sevillà amb l'entitat llevantinista.
El central abandona la disciplina blaugrana després d'haver vestit durant quatre temporades l'elàstica llevantinista. Serrano arribava al Levante UD la campanya 05/06 per a jugar en el conjunt filial. En la 06/07 pujava al primer equip, on ha jugat 50 encontres en Primera Divisió i ha marcat 2 gols.
El Levante UD li desitja les millors de les sorts perquè en la nova etapa que hui comença aconseguisca els majors èxits.