Juan Ignacio Martínez arreplegarà hui el Premi Ramón Cobo
There are no reactions yet. Be the first!
L'entrenador del Levante UD, Juan Ignacio Martínez, arreplegarà hui el “Premi Ramón Cobo” de la temporada 2011/2012 atorgat pel Comité d'Entrenadors de la Real Federació Espanyola de Futbol.
Este premi, que complix enguany la seua segona edició, s'entrega en les categories de Primera, Segona, Segona B i per a la Primera Divisió i Segona del Futbol Sala, i segons el Comité, es tracta de “una distinció que s'entrega a aquells entrenadors que han destacat la passada temporada per una actitud concreta o per un comportament general”.
L'acte, que se celebrarà en la seu de la RFEF, comptarà amb la presència del president de la RFEF, Ángel María Villar, i del seleccionador nacional de futbol, Vicente del Bosque, entre altres personalitats, a més de tots els entrenadors guardonats.
Juan Ignacio Martínez estarà acompanyat pel president del Levante UD, Quico Catalán, i el director Esportiu, Manuel Salvador.