Skip to main content
Primer Equip
Juan Ignacio Martínez, guardonat amb el Premi Ramón Cobo de Primera Divisió
There are no reactions yet. Be the first!

El Comité d'Entrenadors de la Real Federació Espanyola de Futbol, ha guardonat el tècnic del Levante UD, Juan Ignacio Martínez amb el “Premi Ramón Cobo” de la temporada 2011-2012, en la categoria de Primera Divisió.

Este premi, que complix enguany la seua segona edició, s'entrega en les categories de Primera, Segona, Segona B i per a la Primera Divisió i Segona del Futbol Sala, i segons el Comité, es tracta de “una distinció que s'entrega a aquells entrenadors que han destacat la passada temporada per una actitud concreta o per un comportament general”.

El Comité d'Entrenador de la RFEF, amb el seu president Eduardo Caturla al cap, farà entrega dels premis en totes les seues modalitats el pròxim dia 22 d'octubre en la seu de la RFEF de Las Rozas. L'acte comptarà amb la presència del president de la RFEF, Ángel María Villar, i del seleccionador nacional de futbol, Vicente del Bosque, entre altres personalitats, a més de tots els entrenadors guardonats.