Skip to main content
Primer Equip
Juanfran es retira de la sessió de treball per precaució
There are no reactions yet. Be the first!

Juanfran no ha completat la totalitat de l'entrenament matinal realitzat a Buñol. El lateral ha botat al camp amb la resta del grup, si bé s'ha retirat amb antelació a la conclusió de la segona jornada de la setmana en recorregut com a mesura preventiva. El defensor presenta unes molèsties musculars derivades de l'esforç efectuat en el transcurs del partit que, diumenge passat, va enfrontar al Levante i al Sevilla en el Ciutat. Juanfran ha realitzat un treball específic en el gimnàs que ha completat amb tractament de fisioteràpia. Per la seua banda, Pape Diop, Nabil El Zhar i Aloys Nong han efectuat un entrenament personalitzat de recuperació, junt amb els recuperadors del club, de les distintes lesions que tenen mentres que Héctor, amb molèsties físiques, també s'ha exercitat al marge seguint unes pautes personalitzades de rehabilitació.