Skip to main content
Primer Equip
Juanfran es retira de la sessió vespertina per unes molèsties en la musculatura isquiotibial de la seua cama dreta
There are no reactions yet. Be the first!

Juanfran s'ha retirat de l'entrenament vespertí que l'equip granota ha realitzat en la Ciutat Esportiva des de les 18:00 hores. El comunicat emés per Rafael Plaza, cap dels servicis mèdics del Levante, ressalta que el defensor patix molèsties en la musculatura isquiotibial de la seua cama dreta. La plantilla blaugrana ha completat la segona sessió de la jornada. Luis García ha assajat qüestions tàctiques en l'entrene d'esta vesprada.