Skip to main content
Primer Equip
Juanfran, Robusté i Xisco Nadal s´incorporen als entrenaments amb el grup
There are no reactions yet. Be the first!

Luis García ha recuperat efectius en l'entrenament d'este matí a l'incorporar-se al treball amb el grup Juanfran, Xisco Nadal i Robusté, els dos primers lesionats en el stage de concentració en Benasque, i el central català amb molèsties en el turmell dret des del partit ant la Lazio de dissabte passat.

Els tres han realitzat un treball inicial junt amb el readaptador, i han participat amb la resta dels seus companys en el treball amb baló.

El planter ha realitzat durant l'entrenament activació, circuit de força, possessions i futbol reduït, en el que no van poder participar Xavi Torres, Héctor Rodas, Iborra i Miguel Pérez, que continuen lesionats.

Els llevantinistes tornaran al treball demà dimecres a les 10 hores a Buñol.