Juanfran seguix al marge del grup en el tercer entrenament de la setmana
There are no reactions yet. Be the first!
Juanfran no ha botat este matí al camp número u de la Ciutat Esportiva per a continuar, junt amb la resta dels seus companys, amb la preparació del compromís que diumenge que ve enfrontarà al Levante i al Sporting de Gijón en l'Estadi Ciutat de València a partir de les 16:00 hores.
El lateral esquerre s'ha sotmés a una sessió de fisioteràpia que ha completat amb un entrenament específic junt amb Félix Vicente, readaptador de la societat blaugrana. Persistixen les molèsties en el seu genoll esquerra que es van produir en el transcurs del partit que diumenge passat va enfrontar al Levante i a l'Atlètic de Madrid en el coliseu del Vicente Calderón.