Skip to main content
Primer Equip
Juanfran s´exercita al marge per unes molèsties en l´aductor esquerre
There are no reactions yet. Be the first!

Juanfran no ha participat en la tornada als entrenaments després de l'empat aconseguit en les instal·lacions de l'Estadi Ramón Sánchez Pizjuán de Sevilla. El lateral va finalitzar el partit amb evidents símptomes de dolor després de patir unes molèsties en l'adductor esquerre. Este matí no ha botat a la gespa en el retorn a les sessions setmanals. Juanfran ha treballat amb els fisioterapeutes en la sala mèdica de Buñol. Per la seua banda, Gekas s'ha exercitat  amb el recuperador a fi d'incorporar-se al grup amb la major brevetat possible després de la lumbàlgia que li va impedir disputar els compromisos de Copa davant del Melilla i davant del Sevilla en la Lliga BBVA. Nabil El Zhar es recupera d'unes molèsties en el sóleo.