Skip to main content
Primer Equip
Juanlu descansa en el seu domicili després de rebre l'alta mèdica el dia de Nadal
There are no reactions yet. Be the first!

Juanlu ja descansa en el seu domicili després que ahir diumenge, dia de Nadal, rebera l'alta mèdica i abandonara la Clínica Quirón.

El jugador malagueny va passar pel quiròfan el divendres per a ser intervingut pel Dr. Nacho Nebot de la seua fractura en el peroné i el lligament del turmell de la cama dreta que es va produir en el transcurs del partit de Copa del Rei que va enfrontar al Levante i al Deportivo.

Tant el Dr. Nacho Nebot com el Dr. Rafael Plaza, cap dels servicis mèdics del Levante UD, han estimat que Juanlu estarà apartat dels terrenys de joc entre tres i quatre mesos, i està previst que a finals de mes de gener comence la seua recuperació.