Skip to main content
Primer Equip
Juanlu i Pallardó completen la primera part de l´entrenament amb el grup
There are no reactions yet. Be the first!

Juanlu i Pallardó han completat el primer tram de la sessió de treball que el col·lectiu ha efectuat des de les 18:30 hores en les instal·lacions de la Ciutat Esportiva de Buñol. L'interior i el centrecampiste han realitzat el calfament i els jocs inicials amb baló junt amb la resta dels seus companys. No obstant això, els dos futbolistes s'han retirat del grup quan ha començat la segona part de la jornada. Juanlu i Pallardó han executat un treball específic junt amb el recuperador que han conjugat amb tractament de fisioteràpia. Cal consignar que Pallardó es recupera d'un xicotet trencament, si bé és probable que al llarg de la present setmana comence a integrar-se en el bloc mentres que Juanlu presenta unes molèsties musculars que ja li van impedir participar en el xoc del passat cap de setmana a Pamplona. Per la seua banda, Munúa, amb problemes en el muscle dret després de realitzar un mal gest en el transcurs del xoc entre el Levante i Osasuna, ha treballat amb absoluta normalitat en l'entrenament vespertí. El meta ha completat l'entrenament personalitzat desenrotllat junt amb Martínez Puig, junt amb Keylor Navas i Garabato, i més tard ha participat en el partidet que ha tancat la vesprada. Juan Ignacio ha ultimat la preparació de la confrontació davant del Hannover 96 on la resta dels integrants del planter.