Skip to main content
Primer Equip
Juanlu s´incorpora als entrenaments i Iván completa la sessió
There are no reactions yet. Be the first!

Juanlu s'ha convertit en la principal de novetat de la sessió de treball que el Levante ha desenrotllat des de les 17:00 hores en Kamperland. L'atacant, que no va participar en els duels davant del Círculo de Brujas i Lierse, a causa d'unes molèsties físiques que van nàixer en el partit que va inaugurar l'expedient blaugrana de la present pretemporada davant del Deportiva Minero encara en les instal·lacions de La Manga, ha completat la sessió amb absoluta normalitat. El futbolista va realitzar en la vesprada d'ahir en l'Estadi del Lierse una exigent sessió personalitzada i esta vesprada s'ha decidit la seua inclusió junt amb la resta de grup. Iván també s'ha exercitat, a pesar del fort colp en el cap que va patir en els minuts inicials del duel davant del Lierse que inclusivament va motivar el seu trasllat a un centre hospitalari a fi de descartar una lesió de més abast.

No obstant això, Iván s'ha calçat les bótes en sessió vespertina executant tots els exercicis dissenyats pel cos tècnic. El grup ha treballat durant una hora i mitja. Juan Ignacio Martínez ha insistit en diverses pràctiques que implicaven l'execució de conduccions col·lectives i la finalització davant de les metes defeses per Munúa, Keylor i Garabato per a concloure amb un informal partit en un espai reduït delimitat per tres porteries. Munúa s'ha retirat amb antelació per un procés febril derivat d'un refredat i Farinós ha fet el propi després de patir un colp durant una de les pràctiques de la sessió vespertina. Higón, amb problemes físics derivats de la confrontació de la vesprada d'ahir, no ha completat el retorn als entrenaments després de la notable victòria aconseguida ahir en Lier.