Skip to main content
Primer Equip
Juanlu torna als entrenaments després de superar una gastroenteritis
There are no reactions yet. Be the first!

Juanlu ha représ la normalitat dels entrenaments en la jornada matinal que el planter llevantinista ha executat sobre el verd de l'Estadi Ciutat de València des de les 11:00 hores. L'interior andalús ha superat la gastroenteritis que li va impedir inclusivament desplaçar-se fins al feu d'Orriols en la jornada d'ahir per a prosseguir amb la normal recuperació de la lesió que el manté inactiu des del passat mes de desembre del 2011.