Juan Manuel Gómez Sánchez, Juanma, ha deixat de pertànyer a la disciplina del Levante UD.
El futbolista de Don Benito va arribar a l'entitat llevantinista per a reforçar a l'equip de cara a la temporada 04/05 en Primera Divisió. A l'estiu de 2006, Juanma es va anar cedit al Recreativo de Huelva i va tornar al conjunt granota un any després. La passada campanya el jugador de banda dreta va disputar un total de 35 encontres en Lliga i va anotar dos gols.
El Levante UD li desitja un gran futur a Juanma, qui sempre ha defés l'elàstica blaugrana amb casta i ha sabut guanyar-se l'afecte de l'afició granota.