Juanma Fernández i José Luis Morales, noves incorporacions per al Levante UD B
There are no reactions yet. Be the first!
El Levante UD B incorpora a les seues files a dos nous jugadors: Juan Manuel Fernández Sánchez i José Luis Morales Nogales.
Juanma és un central, que també pot ocupar la posició de mig defensiu, que arriba de l'AD Parla. Es tracta d'un jove jugador amb experiència en Tercera Divisió que compta amb una gran presència física i amb un bon joc aeri. Juanma es va formar en les categories inferiors del Real Madrid CF fins a Tercera Divisió.
Morales pot jugar tant de segon davanter com per les dos bandes i recala en les files del Levante UD B procedent del CF Fuenlabrada, on la passada temporada es va proclamar tercer màxim golejador del Grup 7 de Tercera Divisió amb 20 gols. Anteriorment, Morales ha defés la camiseta de l'AD Parla, també en Tercera.