Jugadores convocades per a la disputa de la segona fase del I Campionat Nacional de Seleccions autonòmiques
There are no reactions yet. Be the first!
Un total de deu jugadores del Levante UD Femení participaran durant este cap de setmana en la segona fase del I Campionat Nacional de Seleccions autonòmiques que disputaran les Seleccions valencianes Sub-16 i Sub-18 a Catarroja.
Mª del Mar Escusa, Concepción Ricarte, Paula Carsí, Paula Guerrero i Jasmine Ribes han sigut citades pel combinat Sub-16, mentres que Anabel Martínez, Neus Motoso, Diana Pérez, Yana Moreno i Raquel Latorre aniran convocades amb la Sub-18.
Els encontres d'esta segona fase es disputaran en les següents dates i hores: