Skip to main content
Fútbol Base
Jugadors convocats per a participar en els partits d´entrenament de les Seleccions valencianes Sub-16 i Sub-18
There are no reactions yet. Be the first!

Cinc jugadors de les categories de formació del Levante UD participaran en els partits d'entrenament que disputaran demà dimarts les Seleccions valencianes Sub-16 i Sub-18.

Jonathan Colomer, Álvaro Paya i Mario Huete estan citats per a jugar amb el combinat valencià davant del conjunt juvenil de Lliga Nacional de la UD Quart de Poblet. El partit es disputarà a les 17 hores en el camp municipal d'esta localitat.

Per la seua banda, Iván López i Álvaro Traver, defendran l'elàstica de la Selecció Sub-18 davant de l'equip de Preferent de la UD Quart. Este encontre donarà començament a les 19 hores.