Skip to main content
Primer Equip
Koné, El Zhar, Barkero, Munúa i Wellington s'unixen al treball del grup en les sessions de matí i vesprada
There are no reactions yet. Be the first!

La fisonomia de la plantilla del Levante va adquirint els seus trets habituals sobre el terreny de joc amb la tornada de Koné, El Zhar, Munúa, Wellington i Barkero, si bé el futbolista basc ja es va exercitar en la vesprada d'ahir amb la resta del planter després d'afrontar dimecres passat el partit entre les seleccions d'Euskadi i Tunis en l'Estadi de Sant Mames.

Koné, amb un look ros platí arravatador, i el Zhar han sigut els primers a integrar-se al treball en la sessió matinal realitzada des de les deu i mitja en la Ciutat Esportiva. Munúa s'ha incorporat amb l'entrenament del matí en marxa. L'arquer ha aterrat a València a primera hora, procedent d'Uruguai, i immediatament s'ha personat en les instal·lacions de Buñol per a cobrir la pràctica establida. Per la seua banda, Wellington ha représ el treball esta vesprada. Juan Ignacio Martínez compta amb la totalitat dels jugadors amb l'única excepció de Cabral. El saguer s'incorporarà al col·lectiu en les pròximes hores.