Skip to main content
Primer Equip
Koné finalitza el partit davant del Granada amb un fort colp en el seu peu esquerre
There are no reactions yet. Be the first!

Arouna Koné es va retirar en els minuts finals de la confrontació que va reunir al Granada i al Levante després de patir un fort colp en el seu peu esquerre; una zona que ja tenia afectada durant la present setmana com a seqüela del colp que va patir en el xoc que la passada jornada va enfrontar a l'esquadra blaugrana i al Sevilla en l'Estadi Sánchez Pizjuán i, que inclusivament, li va impedir exercitar-se junt amb el grup amb normalitat en les primera sessions prèvies a la confrontació davant de l'esquadra que prepara Abel Resino.

El davanter conjuga estes malalties amb una sobrecàrrega en els isquiotibials. Koné, a més, no podrà participar en l'enfrontament davant del Real Saragossa després de ser castigat amb la quinta cartolina groga en el transcurs de l'encontre enfront del Granada CF.