Skip to main content
Primer Equip
La Comissió d'Urbanisme de l´Ajuntament de València aprova per unanimitat el protocol d´intencions per a la construcció d´un nou estadi
There are no reactions yet. Be the first!

En el matí de hui dilluns la Comissió d'Urbanisme de l'Ajuntament de València ha aprovat per unanimitat dels dos grups polítics amb representació en el consistori, el conveni urbanístic posterior a la firma del protocol d'intencions per a la construcció d'un nou estadi, firmat dilluns passat per l'alcaldessa de València, Rita Barberá, i el president del Levante UD, Quico Catalán.

La reordenació urbanística dels terrenys de l'actual estadi permetrà una edificabilitat màxima de 64.000 metres quadrats, dels que 58.000 seran per a vivendes.