Skip to main content
Primer Equip
La Copa de l'Espanya Lliure del Levante UD lluirà en el Museu del Futbol de la RFEF
There are no reactions yet. Be the first!

La Copa de l'Espanya Lliure aconseguida pel Levante en 1937 lluirà en les vitrines del Museu del Futbol de la Real Federació Espanyola de Las Rozas des de dilluns que ve, quan està previst que el president del Levante UD, Quico Catalán, acompanyat del Consell d'Administració entregue una rèplica d'este trofeu a Ángel María Villar, en un acte programat per a les 13:30 hores.

L'expedició llevantinista viatjarà a Madrid amb la rèplica de la Copa de l'Espanya Lliure que tindrà un reconeixement públic i ocuparà el lloc que li correspon als ulls de tots els amants del futbol que visiten el preat museu.