Skip to main content
Primer Equip
La Delegació de Penyes celebrarà la seua primera reunió de la temporada el dimecres
There are no reactions yet. Be the first!

La Delegació de Penyes del Levante UD realitzarà la primera reunió de la present temporada dimecres que ve.

Els representants de les distintes penyes que integren la Delegació de Penyes llevantinista estan citats a les 19:09 hores en l'Estadi Ciutat de València per a tractar distints assumptes relacionats amb la nova temporada que recentment ha començat.

Posteriorment, tots els penyistes assistiran als actes que se celebraran a partir de les 20:30 hores en el pàrquing del coliseu llevantinista per a festejar la inauguració del Centenari de l'entitat.