Skip to main content
Primer Equip
La Delegació de Penyes convoca a l´afició per a rebre el diumenge al Levante UD a la seua arribada a l´estadi
There are no reactions yet. Be the first!

Comença la temporada en el Ciutat de València, i igual que la temporada passada, la Delegació de Penyes llevantinista vol abrigar al seu equip com es mereix, des de la seua arribada al coliseu granota, per a començar a guanyar els partits des de la grada.

Per això la Delegació vol convocar a tots els penyistes i aficionats del Levante UD a rebre a l'equip diumenge que ve a les 18:30 en l'avinguda Alfauir. A més, també se sol·licita que els aficionats vinguen abillats amb les banderes llevantinistes, camisetes i bufandes per a poder rodejar a l'autobús i acompanyar-lo fins al mateix estadi.