Skip to main content
Primer Equip
La Fallera Major de València va apadrinar el Levante UD Masclets
There are no reactions yet. Be the first!

La Fallera Major de València, Marta Agustín, acompanyada de la Seua Cort d'Honor, va presenciar la encontre disputat en la vesprada d'ahir davant de l'Elx CF des de la Llotja VIP L´Alqueria de l'Estadi Ciutat de València.

Així mateix, la màxima representant de les festes falleres va apadrinar, instants abans de començar el dit enfrontament, els equips de la nova secció esportiva de l'entitat llevantinista: el Levante UD Masclets.

Marta Agustín i la Seua Cort d'Honor van lluir abans, durant i després del partit la bufanda llevantinista i van passar una jornada divertida en el coliseu blaugrana animant al conjunt local perquè concloguera l'encontre amb tres punts més, tal com així va ocórrer.