Skip to main content
Primer Equip
La neu obliga a modificar la sessió d´entrenament de la primera plantilla
There are no reactions yet. Be the first!

La primera esquadra llevantinista s'ha vist obligada a canviar els seus plans d'entrenament este matí per la neu que ha caigut en la localitat buñolense i que ha deixat els terrenys de joc impracticables.

Els de Luis García han tingut sessió de vídeo a primera hora i posteriorment s'han traslladat al pavelló cobert de Buñol on han realitzat jocs poliesportius com a basquetbol o futbol sala.

El planter realitzarà l'última sessió d'entrenament de la setmana demà dissabte a les 11 hores a Buñol.