Skip to main content
Primer Equip
La neu obliga al Levante UD a tornar a València i viatjarà esta nit en avió
There are no reactions yet. Be the first!

L'expedició del Levante UD s'ha vist obligada a retornar a València quan es dirigia amb autobús cap a Saragossa, a causa de la neu, per la qual cosa el conjunt llevantinista es desplaçarà esta nit en un vol xàrter per a poder jugar este diumenge davant del conjunt aragonés a les 17 hores.

L'autobús que traslladava a l'equip no va poder continuar el seu trajecte per carretera degut a la neu, quan es trobava a l'altura de la localitat castellonenca de Barraques, per la qual cosa es va veure obligat a tornar a València.

Davant d'esta situació, el club es va veure obligat a gestionar a última hora l'organització d'un vol xàrter que està previst que isca de l'aeroport de Manises a les 22:15 hores d'esta nit.