Skip to main content
Primer Equip
La plantilla celebra l´aniversari de Nano i Juanfran en l´Hotel Príncep Felipe en La Manga Club
There are no reactions yet. Be the first!

La nit del divendres es va tancar amb la celebració de l'aniversari de Nano i Juanfran. L'expedició va tornar a canviar d'escenari per a compartir àgape, en esta ocasió, en la piscina de l'Hotel Príncep Felipe en La Manga Club. En un entorn espectacular es va desenrotllar una vetlada que va servir per a incrementar els llaços de complicitat establits entre l'expedició blaugrana.

El menú va seguir els llits establits en este tipus de períodes, amb preeminència de la pasta i les carns, si bé en el tram final i després d'apagar les llums, i deixar l'espai ocupat pel planter en penombra, van aparéixer dos tortades amb les seues respectives veles destinades a festejar els aniversaris del central i del lateral ant els habituals càntics de la resta de la comitiva. Juanfran va festejar ahir el seu aniversari en La Manga. Al matí va ser mantejat pels jugadors i al migdia va rebre una tortada dels mitjans de comunicació mentres que l'aniversari de Nano va ser el passat 7 de juliol coincidint amb la tornada del grup al treball de la pretemporada.