Skip to main content
Primer Equip
La plantilla comença a preparar el partit davant del Numància en l´Estadi
There are no reactions yet. Be the first!

Luis García ha començat este matí a preparar el partit davant del Numància en el Ciutat de València, amb les úniques baixes de Dani Carril i Manu Herrera, que són baixa per lesió per a esta jornada.

A més, Rafa Jordà va haver de retirar-se per precaució al notar unes molèsties en el quàdriceps de la cama esquerra, encara que en principi no tindrà problemes per a exercitar-se demà amb el grup.

El planter ha realitzat durant la sessió possessions, treball tàctic i un triangular de futbol.

Els llevantinistes tornaran al treball demà dimecres a les 10:30 hores en l'Estadi a porta tancada, i al terme de la sessió Luis García compareixerà en roda de premsa en estes mateixes instal·lacions.