Skip to main content
Primer Equip
La plantilla comença la preparació del partit davant del Real Saragossa en la Ciutat Esportiva de Buñol
There are no reactions yet. Be the first!

La plantilla del Levante ha tornat a veure's les cares després de la derrota del passat cap de setmana davant del València en l'Estadi Ciutat de València. Després d'una jornada de reflexió, el grup ha représ l'activitat física. El partit davant del Real Saragossa s'anuncia per al dissabte 15 de gener a les 18:00 hores. I a penes hi ha marges per a caure en la depressió o lamentar-se davant dels reiterats errors arbitrals. El col·lectiu ha botat a la gespa del camp un de la Ciutat Esportiva de Buñol sobre les onze hores. Després de la formació de l'habitual cercle màgic, previ a l'inici de la sessió, els jugadors granotes han afrontat la primera jornada de la setmana. Luis García sap que compta amb les absències forçades de Ballesteros i Juanfran, per acumulació de cartolines grogues, per la qual cosa haurà de recompondre la composició de la rereguarda.

El preparador ha organitzat un treball de pressió i possessió en un espai delimitat del terreny de joc que ha reunit a la totalitat dels jugadors disponibles. Més tard, ha dividit al planter en dos grups que han efectuat pràctiques distanciades. Els titulars en el derbi han rebaixat les càrregues del treball establit mentres que la resta ha realitzat un treball específic d'esforç abans de concloure el matí amb la disputa d'un informal partidet a mig camp. El bon ambient ha acompanyat a la sessió, a pesar de l'estat anímic dels estaments llevantinistes. El preparador granota ha comptat amb la totalitat dels futbolistes que conformen la plantilla. Lois, adscrit al filial, s'ha exercitat amb la primera plantilla. El bloc entrenarà demà en l'Estadi Ciutat de València des de les 16:15 hores a porta tancada.