Skip to main content
Primer Equip
La plantilla comença la setmana amb una dura sessió de treball a Buñol
There are no reactions yet. Be the first!

La plantilla llevantinista s'ha exercitat més de dos hores a Buñol, en la primera sessió de treball de la setmana per a començar a preparar el partit ant el Real Murcia (diumenge a les 17 hores)

Luis García ha preparat un entrenament on ha combinat el treball físic amb el baló. Els jugadors han realitzat un circuit de força, possessions i partits reduïts.

Per les baixes amb què comptava en esta sessió, el tècnic madrileny ha tirat mà dels jugadors del filial Pascal, Mono i George per a completar el planter de l'entrenament.

Els llevantinistes tornaran al treball demà dimecres a les 17 hores en l'Estadi en una sessió que se celebrarà a porta tancada.