Skip to main content
Primer Equip
La plantilla completa el primer entrenament del dia a Bunyol
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD es va exercitar este matí en la Ciutat Esportiva de Bunyol en la primera de les dos sessions previstes per a la jornada de hui dimecres. Luis García ha preparat un entrenament íntegre amb baló, en el que a més dels lesionats Pedro Vega i Samuel que es van exercitar en solitari, ha comptat amb l'absència del porter Mora, que està travessant un fort procés gripal i no ha pogut acudir a l'entrenament.

Els llevantinistes tornaran al treball esta vesprada a les 17 hores a Bunyol.