Skip to main content
Primer Equip
La plantilla continua amb els entrenaments a Buñol abans de la concentració en Benasque
There are no reactions yet. Be the first!

Els de Luis García seguixen exercitant-se a Buñol, en la que ha sigut l'última sessió preparatòria en la Ciutat Esportiva, abans del stage de concentració dels llevantinistes en Benasque.

L'entrenament ha consistit en treball de coordinació, possessions i futbol, i el tècnic madrileny ha tingut de nou a la seua disposició a tots els seus hòmens.

El planter s'exercitarà demà dimecres a les 9 hores en la platja de la Patacona (enfront del Restaurant Brassa de Mar), i posteriorment, a les 12:30 hores, viatjaran cap a Benasque.