La plantilla continua superant les proves mèdiques
There are no reactions yet. Be the first!
La plantilla del Levante U.D. s'ha reunit a les 8.30 hores d'este matí en les instal·lacions d'UMIVALE. El planter s'ha retrobat després del període vacacional. Joaquín Caparrós, i els seus col·laboradors més pròxims, han conegut i saludat als futbolistes que dirigirà en la quarta aventura consecutiva de l'entitat blaugrana en el marc de la Primera Divisió. El grup s'ha sotmés a analítiques i a distintes proves mèdiques en les jornades prèvies a l'inici de la present pretemporada. El menú no varia en excés respecte a què va seguir el col·lectiu granota durant la totalitat de la jornada d'ahir. Els futbolistes de l'esquadra blaugrana continuaran realitzant distintes proves mèdiques al llarg del dia de hui. Demà, dissabte sis de juliol, el bloc es traslladarà a les instal·lacions de la Ciutat Esportiva de Buñol per a començar a treballar sobre el verd.