Skip to main content
Primer Equip
La plantilla del Levante estrena 2011 sobre el césped de l´Estadi Ciutat de València
There are no reactions yet. Be the first!

No va haver-hi a penes variacions substancials entre la jornada del dia 31 de desembre del 2010 i l'1 de gener del 2011. La plantilla del Levante va despedir l'any en les instal·lacions de la Ciutat Esportiva de Buñol i se va retrobar després de la Nit de cap d'Any sobre la gespa de l'Estadi Ciutat de València. Els jugadors de Luis García s'han exercitat des de les 11:30 hores en el coliseu d'Orriols. L'esquadra blaugrana ultima els preparatius del compromís que demà dirimirà davant del F.C. Barcelona sobre el verd del Camp Nou, corresponent a la jornada dessetena de la Lliga BBVA.

L'entrenador madrileny ha realitzat un treball tecnicotàctic amb el gros del grup incidint en l'estratègia en el seu variable ofensiva i defensiva. Felipe Caicedo i Javi Venta no s'han exercitat amb la resta del col·lectiu. Venta ha completat un treball específic amb el readaptador mentres que l'atacant s'ha sotmés a una sessió de fisioteràpia. L'expedició blaugrana té previst esmorzar en l'Hotel NH Las Artes de València sobre les 13:30 hores i acte i seguit posarà rumb cap a la Ciutat Comtal.