La plantilla del Levante reprén el treball en el Ciutat
There are no reactions yet. Be the first!
La plantilla del Levante ha représ este matí els entrenaments en l'Estadi Ciutat de València. Arrere queden tres jornades de festa i per l'horitzó més pròxim sorgix la imatge d'un partit arestós davant de l'Atlètic de Madrid. La cita està programada per al diumenge a les 12:00 hores en el coliseu del barri d'Orriols. Lucas Alcaraz ha comptat amb la totalitat de la plantilla en la primera sessió de la setmana, si bé Pape Diop es manté al marge del grup recuperant-se de l'esquinç de graus dos que li ha impedit participar en els últims partits de l'esquadra blaugrana. No obstant això, el centrecampiste senegalés ha botat al verd per a executar exercicis individualitzats de fisioteràpia de potenciació de la zona afectada. La resta del col·lectiu granota ha realitzat un calfament general abans de realitzar distints exercicis de possessió i pressió. La matinal ha conclòs amb un partit condicionat. La plantilla s'exercitarà demà en les instal·lacions de la Ciutat Esportiva des de les 11:00 hores.