Skip to main content
Primer Equip
La plantilla del Levante tornarà al treball el dimarts a Punta Úmbria
There are no reactions yet. Be the first!

La plantilla del Levante descansarà en la jornada de matí dilluns per a reprendre el treball el dimarts, en sessió vespertina, en Punta Úmbria. L'expedició matinarà el dimarts per a desplaçar-se fins a Huelva a fi d'afrontar el Trofeu Colombí en les jornades del dimecres i dijous. El grup està citat a les 7:30 hores en l'Estadi Ciutat de València per a desplaçar-se fins a l'estació Joaquín Sorolla on enllaçarà amb Sevilla a través del Tren d'Alta Velocitat (AVE)  a les 8:10 hores. En l'estació de Santa Justa, en la capital sevillà, el col·lectiu anara amb autobús fins a Punta Úmbria. En este municipi de la província de Huelva la plantilla s'hostatjarà en l'Hotel Barceló.