Skip to main content
Primer Equip
La plantilla del Levante visitarà demà la basílica dels Desemparats en la tradicional ofrena floral
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante U.D. visitarà demà dimecres, 31 de juliol, a les 13:30 hores la Real basílica de la Mare de Déu dels Desemparats per a realitzar la tradicional ofrena floral a la patrona de tots els valencians. L'expedició llevantinista que acudirà a este simbòlic acte, previ a l'arrancada de la competició de lliga en Primera Divisió, estarà liderada pel president Francisco Catalán, així com una representació del Consell d'Administració, la totalitat dels jugadors i el cos tècnic del primer equip.