La plantilla llevantinista tornarà al treball demà dilluns a les 12 hores en l'Estadi Ciutat de València en una sessió de regeneració per a una part del grup, i més intensa per als que no van ser titulars en l'encontre davant de l'Eibar.
A més, els servicis mèdics hauran de valorar l'estat de jugadors com Tena, que va caure finalment de la convocatòria per les seues molèsties en els isquiotibials; Xisco Nadal, que va haver de retirar-se del terreny de joc per un colp; o Ángel que va finalitzar el partit amb unes molèsties en el recte anterior de la cama esquerra.
Igualment s'avaluarà a Adrián Martín i Pallardó per a comprovar si poden incorporar-se al treball amb el grup.