La plantilla fa pinya amb un dinar en Brassa de Mar i es conjura per al partit davant de l´Albacete
There are no reactions yet. Be the first!
La plantilla llevantinista s'ha reunit este migdia per a dinar a la vora de la platja, en el Restaurant Brassa de Mar, fent gala, una vegada més, de l'excel·lent ambient que es respira en el vestuari.
En esta ocasió va ser Juanfran l'encarregat d'invitar a tot el grup, complint així amb l'aposta realitzada al planter setmanes arrere.
Com és habitual, Luis García i el seu cos tècnic, junt amb la totalitat de la plantilla, han disfrutat d'un distés àgape, fent pinya de cara al partit davant de l'Albacete.