Skip to main content
Primer Equip
La plantilla fa pinya amb una dinar en Brassa de Mar
There are no reactions yet. Be the first!

La plantilla llevantinista s'ha reunit este migdia per a menjar en el Restaurant Brassa de Mar, de la platja de la Patacona, fent gala una vegada més del bon ambient del vestuari.

El cos tècnic i la totalitat dels jugadors van disfrutar d'un agradable esmorzar a la vora de la platja en este conegut rostidor valencià, i han fet pinya abans de l'encontre de diumenge que ve davant del Real Murcia CF.