Skip to main content
Primer Equip
La plantilla ha représ esta vesprada els entrenaments en la Ciutat Esportiva
There are no reactions yet. Be the first!

La plantilla blaugrana ha représ els entrenaments esta vesprada en les instal·lacions de la Ciutat Esportiva després de gaudir de dos dies de descans després de la victòria conquistada davant del Villarreal en competició oficial. El grup ha représ l'activitat pensant en el partit que diumenge que ve, des de les 17:00 hores, afrontarà davant de l'Almeria en l'Estadi Ciutat de València, corresponent a la jornada vint-i-tresena de la Lliga BBVA.

Luis García ha comptat amb la totalitat de la plantilla amb l'excepció de Sergio González. El centrecampiste, igual que Miguel Pérez, seguix el protocol establit en la recuperació de la lesió que el manté allunyat dels terrenys de joc en les últimes setmanes. El planter s'ha exercitat per espai d'una miqueta més d'una hora i demà prosseguirà exercitant-se a Buñol des de les 10:30 hores.