Skip to main content
Primer Equip
La plantilla ha représ este matí el treball sobre la gespa de l´Estadi Ciutat de València
There are no reactions yet. Be the first!

La plantilla blaugrana ha tornat este matí des de les onze al treball en les instal·lacions de l'Estadi Ciutat de València. El grup ha représ l'activitat física després de la derrota saldada en la vesprada d'ahir davant del Saragossa en el feu de La Romareda (1-0).

Una vegada més, al llarg de la present temporada, els arbitratges van castigar durament els interessos de la societat. Els jugadors i el cos tècnic s'han reunit en la intimitat del vestuari abans d'exercitar-se sobre el past verd. Els jugadors que van participar d'inici en l'enfrontament davant de l'esquadra manya han efectuat un treball específic de regeneració. Per a la resta del planter el nivell d'exigència ha sigut major. Nano no ha participat en l'entrenament per un colp en la pala ilíaca. Per la seua banda, Robusté patix les seqüeles d'un forta xafada en el primer dit del peu esquerre i no ha botat a la gespa mentres que Del Horno es recupera d'un colp en el tendó d'Aquil·les originat en el duel d'ahir i s'ha preferit que no participara en la sessió. Caicedo es recupera del procés gripal que el manté inactiu en els últims dies de la setmana que expira.