La plantilla honra a la Mare de Déu dels Desamparados
There are no reactions yet. Be the first!
La plantilla del Levante U.D. ha realitzat este migdia la tradicional ofrena floral a la Mare de Déu dels Desemparats en la basílica de la Mare de Déu prèvia a l'inici de la competició de lliga de l'exercici 2013-2014. Francisco Catalán, en qualitat de principal mandatari, Joaquín Caparrós, tècnic de la societat, i Juanfran, capità primera plantilla, es van dirigir a la patrona de la ciutat reclamant protecció davant de la duresa de l'exercici que s'acosta. Iborra, Pallardó, David Navarro i Juanfran van ser els futbolistes encarregats de portar l'Ofrena Floral fins a l'altar. L'acte, que va comptar amb l'assistència de Carlos Osoro, arquebisbe de València, va concloure amb l'habitual foto de família que reunix els jugadors, cos tècnic i membres del Consell d'Administració.